Σήκω από τον καναπέ

2021-03-12

Το πόσο καλά λειτουργεί το σώμα σου επηρεάζει την ικανότητα να ανταπεξέρχεται στις καθημερινές σου ασχολίες.
Η τακτική σωματική δραστηριότητα έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως ένα από τα σημαντικότερα συστατικά ενός υγιούς τρόπου ζωής. Από την άλλη, είναι γνωστό ότι η έλλειψη άσκησης σχετίζεται με την αύξηση του κινδύνου εμφάνισης χρόνιων παθήσεων και παθολογικών καταστάσεων στην ενήλικη ζωή.
Η καθιστική ζωή που σημαίνει συνήθως το να μένει κανείς καθιστός ή ξαπλωμένος ενώ είναι ξύπνιος έχει συνδεθεί με μείωση του προσδόκιμου χρόνου ζωής και με μια μεγάλη γκάμα προβλημάτων υγείας. Κάθε φορά που σηκώνεσαι και κινείσαι, βελτιώνεις τις πιθανότητες σου για καλή υγεία.
Καθόλου παράξενο δεν πρέπει να θεωρείται το γεγονός ότι σημαντικό ποσοστό των χρόνιων ασθενειών θα μπορούσε να προληφθεί μέσα από την χρόνια ενασχόληση του ατόμου με την άσκηση και τον σωστό τρόπο ζωής. 

Ακόμη και ο ελάχιστος χρόνος που μπορείς να αφιερώσεις για μια δραστηριότητα σου είναι προτιμότερος από την πλήρη έλλειψη.
5 φυσικοί τρόποι για να βελτιώσεις την δραστηριότητα σου:

  1. Χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί το ασανσέρ
  2. Προτίμησε «όρθιες συσκέψεις» με τους συναδέλφους σου
  3. Συνδύασε την ώρα που βλέπεις τηλεόραση να κάνεις κυλιόμενο διάδρομο
  4. Βάλε στο υπολογιστή σου υπενθύμιση για να σου θυμίζει να κάνεις διάλειμμα και να σηκώνεσαι για 1 με 2 λεπτά.
  5. Προμηθευτείτε βαράκια για το σπίτι ή ακόμα και για το γραφείο